1e verslag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne Kemmelings - WaarBenJij.nu 1e verslag - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Sanne Kemmelings - WaarBenJij.nu

1e verslag

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 September 2013 | Nederland, Nederland

ook ik zal er toch aan moeten geloven, een reisdagboek.
voornamelijk om mijn oma's op de hoogte te houden zodat ze zich geen zorgen gaan maken! ;)
zoals jullie op mijn site kunnen lezen zal ik midden volgende maand vertrekken naar Zambia en vervolgens naar Zimbabwe.
Als "Mister WiFi" een beetje mee gaat werken probeer ik jullie de aankomende maanden op de hoogte te houden van mijn reis.

adios!

  • 25 September 2013 - 12:25

    Corien:

    Hallo Sanne

    Ik ben dan wel je Oma niet maar toch reuze nieuwsgierig naar wat je daar allemaal mee gaat maken.
    Dus ik vind het super leuk dat we straks mee kunnen genieten van jouw avontuur.
    Hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
    En alvast heel veel voorpret.

    Groetjes Corien

  • 25 September 2013 - 20:55

    Heddie:

    Hoi Sanne nou ga je bijna aan je reis beginnen spannend daar heb je al zolang van gedroomd hopelijk heb je daar een toptijd hou ons maar op de hoogte dan kunnen we een klein beetje mee genieten.
    Groetjes heddie en familie

  • 27 September 2013 - 09:43

    Lian:

    Heej Sanne.
    Ook wij zijn superbenieuwd naar hoe je het in Afrika gaat hebben.... Nog een paar weekjes hè, spannend... We komen voor die tijd nog zeker even langs om je een superreis toe te wensen. Alvast succes met pakken en als er iemand op je koffer moet gaan zitten om hem dicht te krijgen, dan laat maar horen.
    Groetjes, Ben en Lian en de kids

  • 01 Oktober 2013 - 10:36

    Antoine En Marjo Emonts - Bruijnen:

    Hoi Sanne,
    Ik sprak je moeder afgelopen weekeinde en hoorde wat je allemaal gaat doen.
    Wat een avontuur! We wensen je heel veel plezier en zullen via deze weg bijhouden wat je daar in verweggiesstan allemaal uitspookt!
    Groetjes Antoine, Marjo en kids.

  • 01 Oktober 2013 - 23:51

    Thea Haupt:

    Hallo Sanne.
    Waarschijnlijk kennen we elkaarniet persoonlijk, maar je papa ismijn neef. Ik vind dit zo leuk, wat je gaat doen. Spannend, hoor. Ik wens je veel succes en probeer ervan tegenieten. Want zo een kans krijg je niet vaak. Ben benieuwd naar je reisberichtjes. (Kan tante Tiny rustig slapen, alsze weet dat het goed met je gaat) ;)
    Groetjes Thea van ome Jo en tante Maria

  • 02 Oktober 2013 - 20:45

    Marian Willems:

    Hoi Sanne
    Mij ken je waarschijnlijkook niet ik ben ook een nicht van je vader ik ga je helemaal volgen ik ben nl in januarie in Kenia geweest om vrijwilligerswerk te doen en hoorde van tanta Tinie dat je ook vrijwilligerswerk gaat doen.Geniet ervan,ook al zie je trieste dingen de mensen daar zijn al blij met dat beetje hulp wat ze krijgen en leven eigenlijk veel gelukkiger dan wij ze maken zich niet zo druk over de toekomst en leven van dag tot dag.Heel veel plezier daar en geniet van het lekkere warme weer.
    Groetjes Marian van tante Doortje en ome Thij



  • 02 Oktober 2013 - 21:37

    Marleen Cornelissen:

    Hallo Sanne
    Ik wens je een mooie tijd toe in Afrika! Geniet ervan en we lezen in Gennep met je mee. We zijn benieuwd wat je allemaal gaat beleven.
    Groetjes Marleen (petekind van je opa en oma)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 671
Totaal aantal bezoekers 9450

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2013 - 22 Maart 2014

zambia/zimbabwe

Landen bezocht: